2013. február 24., vasárnap

2. rész

Meghoztam a 2. részt remélem tetszeni  fog! 

*Summer szemszöge*

-Elmész?? - próbáltam vissza tartani a könnyeim hogy ne kezdjek el megint bőgni. 
-De csak pár hónap és itt leszek! - szorította meg a kezem.
-Ma jöttél meg! - fordítottam el a fejem. - Miért kell megint elmenned?
-A munkám miatt, - mondta halkan. - újabb turné..

image-Akkor hadd menjek veled! - fordultam vissza és újból a szemeibe néztem.
-És mi lesz az iskoláddal?? Nem hagyhatod itt! - nézet rám aggódva.
-Az most a legkevesebb. - motyogtam. - Nem akarok egyedül maradni megint. - nem szólt semmit csak közel húzott és szorosan átölelt.
-Sose foglak egyedül hagyni! - súgta a fülembe. - Sose mert szeretlek. - mondta ki és fejét a vállamra hajtotta.
-É - é - én is szeretlek! - mondtam ki megkönnyebbülve. Már nagyon régóta tetszett és helyesnek találtam de féltem neki elmondani. Aztán amikor barátnője lett teljesen kivertem a fejemből a dolgot és összejöttem Felixel. Elrejtettem az érzéseim és Ő most előhozta. De ha most mégis elmegy? Itt hagy az érzéseimmel sebezhetően. Nem akarok megint csalódni valakibe, de benne valahogy jobban megbízok.                                      
 Láttam hogy arcára egy nyugodt mosoly ül és kezemet egyre erősebben szorítja.
-Azt hittem te nem így érzel. - hajtotta le a fejét.
-Már nagyon régóta így érzek! - emeltem fel a fejét az állánál fogva majd a szemébe néztem. - És most akkor ugye nem mész el?? - nyeltem nagyot.
-Sajnos muszáj elmennem.. - simította végig a karomat. - De ma mindenképp itt maradok veled. - húzott az ölébe. Meleg érzés töltött el mikor karjait körém fonta és fejét a nyakamhoz hajtotta. Ez az érzés jó volt de még mindig féltem mi lesz ha már holnap elmegy és újból egyedül hagy..

-Maradj itt estére, kérlek! - súgtam halkan a fülébe. - aludj velem ma este! - mikor kimondtam ezt már nem féltem, annyira jó érzés volt hogy karjai körül öleltek.
-Nagyon szeretnék. - dörgölte arcát a vállamhoz. Mosolyogva felemeltem a fejét, szemébe néztem és arcunk lassan közeledett egymáshoz.
-Csak csókolj meg! - hunytam be a szemem mikor orrunk összeért. Nagyot nyeltem és hirtelen  óvatosan szája az enyémen volt. Karjával átölelte a derekam és közelebb húzott magához. Mellkasunk teljesen összeért, éreztem ahogy szíve egyre jobban ver. Remegő kezemmel lassan átkaroltam a nyakát. Nem akartam elengedni de már se ő se én nem kaptunk levegőt, ezért lassan elengedtük egymást. Kezeim  még mindig remegtek de már jobban éreztem magam.
-Erre már régóta vártam! - fogta meg gyengéden az arcomat majd egy apró puszit nyomot a szám sarkára. Mikor újból elhajolt ujjaimat végig húztam a számom hogy meggyőződjek tényleg igazi csók volt.
-Azt hittem ezt csak álmodtam. - mondtam halkan majd hirtelen sötét lett és elment az áram.
-A francba! - szorított magához Niall. Mind ketten elő vettük a telefonunkat és azzal világítottuk meg egymás arcát.
-Szerintem van pár gyertya a fürdőben. - bontakoztam ki az öleléséből majd elmentem megkeresni a gyertyákat. egy kis pakolás után meg is találtam őket. Felkaptam a fejem amikor Ő jött be az ajtón majd leült mellém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése