2013. március 4., hétfő

3. rész

        

Nagyon sajnálom hogy múlt héten nem hoztam új részt csak a füzetem amibe írtam a barátnőmnél maradt és nem tudtam befejezni a történetem. 

-Na találtál valamit? - nézte érdeklődően ahogy visszapakolok.
-Csak pár dara van. - tettem a kád szélére a gyertyákat majd éreztem két kart körül fonódni a derekamon.
-Talán még romantikus is. - éreztem leheletét a nyakamnál.
-Ja rohadtul! Kint elkezdte szakadni az eső, itt nincs áram és tényleg ez nagyon romantikus. - megforgatta a szemeit és elröhögte magát. Kezeit lassan lebontottam magamról és kitoltam a fürdőből.
-Mos meg mit tettem?? - állt meg az ajtóban. Óvatosan megtámaszkodott a falban és úgy nézet le rám. hiába volt csupán 175 cm még így is egy fejjel magasabb volt nálam. A magasság mindig is zavaró tényező volt köztünk de nem tudtam ellene tenni. Felnéztem a szemeire amik még így sötétben is csillogtak. Megráztam a fejem a bambulásól és próbáltam nem nagyon fixírozni őt.
-Csak szeretnék lefürödni és ahhoz nem kell közönség. -mosolyodtam el majd becsuktam előtte az ajtót és kulcsra zártam. a kádat tele töltöttem vízzel és miután levettem a ruháim teljesen elmerültem benne. Szemeim behunyva gondolkodtam és hallgattam az eső kopogását. Nyöszörgésre lettem figyelmes ami az ajtó mögül jött.
-Igazán siethetnél! - hallottam meg az ő hangját. Lassan kiszálltam és megtörölköztem. Kivettem a szekrényből egy nagy pólót és egy rövid gatyát, majd felvettem. Vizes hajam a vállamra dobtam és egy kicsit kifésültem. Óvatosan lenyomtam a kilincset majd kiléptem a fürdőből. Amint kiléptem a fürdőből megláttam Niallt. Teljesen lefagytam hogy már nem volt rajta póló.
-Bocs de leöntöttem magam. - röhögött.
-Se- Semmi. Nem mész fürödni? -nyeltem nagyot ahogy végig néztem rajta de próbáltam szemeim az arcán tartani. Nem igen akartam levenni róla a szemem, de muszáj volt különben ott összecsúsztam volna a látványtól.
-Őm de elmegyek fürödni! - ment be a fürdőbe és csak becsukta az ajtót. Lekellet ülnöm ezért 
a kanapé felé vettem az irányt. amíg bent  fürdött addig gondolkodtam. Eszembe jutott hogy hol is fog ő aludni! Felkaptam a fejem és helyet kerestem ahol egyáltalán lehet aludni. Gondoltam a vendég szobába,de…szeretem,meg holnap már megy is el.De ha meg mellettem aludna,az egy kicsit gyors lenne,főleg,hogy most lett vége a kapcsolatomnak.Egyszerűen nem tudtam eldönteni. Majd azon kaptam fel a fejem hogy Niall jött ki a fürdőből, egy pólóban és egy boxerben.
-őm én végeztem! - ült le mellém ès át karolta az oldalam.
-Látom. Am..éa hol akarsz aludni?-kérdeztem meg félénken.
-Hát hol aludhatok?? - nézett rám vigyorogva.
-Van egy vendégszoba,meg van az én ágyam. Választhatsz,mivel én nem tudom dönteni.
-Hát ha téged nem zavar akkor a te ágyad választanám! - fektetett az ölébe és onnan nézet le rám.
-Nem zavarsz….sőt…jobb is.Legalább lesz valaki mellettem. - néztem fel rá nagy kék szemeibe.Mikor kimondtam észhez kaptam mit is mondtam. Azt hittem ott süllyedek el. Niall elnevette magát majd mosolyogva nézett tovább.
-Mi az?Mit nézel annyira? - kérdeztem zavartan,ugyanis zavarba jövök ha sokáig néznek.
-Csak olyan szép vagy. - mondta mosolyogva. Elpirulva mosolyogtam vissza rá majd felültem
-Olyan rossz lesz,hogy holnap ezeket már nem tudod a szemembe mondani. - majd éreztem,hogy könnyek gyűlnek a szemembe.Kezével óvatosan letörölte a könnyeim és a szembe nézet.
-Nem megyek el még holnap! - szorított magához.
-De…és mikor pakolsz össze….meg….biztos vannak még elintézni valód. - magyarázkodtam össze- vissza. Közben óvatosan megfogta remegő kezeim és lassan felemelte őket az arcához.
-Hidd el,nálad fontosabb dolgom nincs.Csak te.Már minden el van intézve.Nyugi. - simította végig a kezeim majd egy apró puszit adott rá.
-É-és akkor mikor mész el?? - néztem fel a szemebe remegve.
-Holnap után, mert lemondták az első koncert helyet.! - mondta mosolyogva. Kicsit azért megnyugodtam hogy nem megy el olyan hamar de azért el fog menni. Legalább egy nappal többet lehetek vele. Úgy érzem ki kell használnom azt az egy napot mindenre amit csak lehet.
Mivel már este volt kicsit fáradt voltam,de nem tudtam aludni.
-Szeretném azt az egy napot csak is veled tölteni! - csúsztam közel hozzá majd lassan beleültem az ölébe.
-Az jó,mert én is.Sőt míg el nem repülök,addig veled leszek.Ígérem. -karolta át mosolyogva a derekam és állát a vállamra döntötte.
-És utána amikor haza jössz?? - néztem fel rá kétségbeesett szemekkel.
-Az még messze van. Különben is,lesz egy nyári szüneted,akkor csatlakozhatnál hozzánk,amíg el nem kezdődik újra.
-Az még messze van! - ismételtem meg a mondatát mosolyogva. Ezzel nem azt akartam mondani hogy nem akarok velük lenni csak még nem tudom mi lesz.. Hiába voltunk régóta barátok csak ma jöttünk rá mit is érzünk egymás iránt. Csak szeretjük egymást és több talán nincs is…
-Nem megyünk aludni?? - simogatta a kezem óvatosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése