2013. augusztus 16., péntek

13. rész

Sziasztok, egy kis késés után meghoztam az új részt! Nagyon örülök a díjnak és kaptam tegnap egy másodikat is amit hamarosan ki is fogok rakni:) Jó olvasást és kérem a véleményeteket!! xx



Még mindig ölelkezve voltuk egymáskarjaiban, senki se akart megmozdulni. Könnyeim már teljesen bejárták arcomat de Niall is ugyan úgy sírt.
- Szerelmem.. Kérlek ne bánkódj ez miatt... Rég volt már... Tudom, hogy fáj, nekem is, de nem szabad ezen rágódnunk, tovább kell lépni!- vigasztalt Niall, miközben simogatott és cirógatott. Nem azért, mert olyan unalmas volt, hanem pont azért, mert olyan megnyugtató, kezdtem elálmosodni. A szemhéjaim lassan lecsukódtak, az álommanók keringőre hívtak az álomvilágukba. Először nem akartam, de aztán végül "elgyengültem " és hagytam, hogy magukkal vigyenek. Még hallottam szerelmem megnyugtató és dallamos hangját, amint nekem énekel, aztán elsötétült a világ és elaludtam.


*reggel*


A fürdőbe tipegtem, halkan, nehogy felébresszem a még szuszogó ír manót. A kádat tele engedtem forró vízzel és telen nyomtam tusfürdővel. A borzasztó hőség ellenére jólesett a meleg fürdővíz és kellőképpen lenyugtatott, ellazított. Hajamat is belemártottam az illatosított vízbe miközben ujjaimmal a fejem masszíroztam. Borzalmas fej fájással keltem fel, így ez kicsit jól esett. Úgy éreztem szemeim mindjárt lecsukódnak ezért a víz alá buktam. Azonnal jobb lett, a forró víz jót tett. Szemhéjaim azonnal kipattantak, már nem éreztem fáradtságot így kellő képen eltudtam végezni a dolgaim. Gyorsan megmosakodtam majd felálltam és magam közé csavartam egy törülközőt. Melleimnél össze kötöttem miközben vízes hajamat ujjaimmal bontottam ki. Úgy döntöttem nem használok a szárításhoz semmilyen eszközt csak a napot és a meleget, így hajam textilbe burkoltam. 
Felvettem a földről a szennyeseim majd vissza mentem a hálóba, mivel Niall még aludt így lementem a konyhába egy kávéért. Érkezésemkor már észrevettem hogy a pulton volt pár csomag és ez most is úgy volt, ott volt egy doboz szépen becsomagolva az én nevemre címezve. Mivel az én megnevezésem volt rajta ezért fogtam és kibontottam, egy kis iPad volt benne vele egy levélkével. Gépet félreraktam és azonnal a papír darabot kezdtem vizsgálni. Ismerős kéz írás, túl ismerős.


Summer! Mikor Liverpoolban jártam utam során megláttam ezt a szépséget és azonnal rád gondoltam. Tudom hogy szereted az ilyen kütyüket, ebben Niall is segített. Ja, ha már Niallnél tartunk hallottam mi történt. Ugye vigyáz rád és mindig a kedvedben jár? Remélem igaz amit nekem mondott és tényleg hercegnőként fog bánni veled, mert ha nem el kell hogy beszélgessek vele.




Légy jó, a te Jim bácsikád


Istenem, Jim bácsikám. Utoljára még Írországban találkoztam vele, mikor Londonba költöztünk. Mikor kicsit voltam ő volt az egyetlen rokonom akivel ennyire jól ápoltam a kapcsolatomat.
Kezembe vettem a vékony kis szerkezetet és alaposan megnéztem. Tudta hogy régóta ilyenre gyűjtöttem, meg is ígérte hogy egyszer vesz nekem de nem gondoltam hogy komolyan is gondolja.

Hirtelen pár ujjat éreztem meg a derekamon és az ijedtségtől majdnem eldobtam az új ajándékom.


-Jó reggelt hercegnő! - hallottam meg Niall rekedtes hangját. Azt a reggeli hangot, mikor még alvás után nem szokik hozzá a beszédhez.

-Jó reggelt neked is! - mosolyodtam el ahogy fejét a vállamra hajtotta és szorosan magához húzott. Ölelkezve álltunk egy darabig míg Niall teljesen fel nem ébredt. Megdörzsölte szemeit és azonnal indult is a hűtő szekrényhez.

-Hercegnő... - kezdett elbeszélni de itt tartott egy kis szünetet amíg kivette a narancslét. - Mennyire vagy jóba a focival? - kérdezte vigyorogva nézve rám. Foci? Mit akar ő a focival? Igaz régen imádtam, mindig együtt jártunk apuval, Niallel meg Bobbal de mióta meghalt apu egy foci pályára se tettem be a lábamat. Főleg nem arra ami Mullingarban van.

-Hisz tudod hogy állok vele! - pakoltam össze gyorsan az ajándékaimat majd elvittem a nappaliban ahol leraktam utána pedig vissza mentem a konyhába. - Emlékezz, mindig együtt jártunk foci meccsre! - mosolyogtam rá.

-Akkor nem zavarna ha ma elmennénk egyre apuval? - kérdezte de inkább kijelentésnek tűnt mint kérdésnek. Rábólintottam hisz miért is zavarna? Szeretek Bobbal és Niallel lenni, mindig is bírtam az apukáját.


3 megjegyzés:

  1. Jó lett..csak röviiid.. :DDD Siess a kövivel légysziii!!! :DDD

    VálaszTörlés
  2. itt van egy kis meglepi számodra: http://vampiregirllife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. csodálatos lett, ahogy az összes többi is <3

    VálaszTörlés