1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek.

11 dolog magamról:

1. Imádok könyvet olvasni.
2. Kedvenc könyvem a Gyönyörű Sorscsapás.
3. Régen jártam lovagolni.
4. Van egy fél testvérem.
5.Nem tudok szerelmi tanácsokat adni.
6.Képes vagyok mindent elhagyni.
7.Lassan egy éve bloggerezek, amit egy nagyon jó blognak köszönhetek.
8.A kutyám neve Lou, de mielőtt elneveztem nem ismertem a One Directiont.
9.Kedvenc fagyim a csokis kekszes.
10.Képes vagyok akkor besértődni mikor nem is nekem kellene.
11.Kaposváron lakom.

11 kérdés:

1. Milyen színű a szemed? - Barna
2. Directioner vagy? - Még szép ;D
3. ( előző kérdéshez ) Ki a kedvenced? - Niall :)
4. Könyv vagy film? - Attól függ melyik könyv vagy film
5. Kedvenc film? - Animációsba az örök kedvenc az Anasztázia, film meg talán a Lopott idő
6. Kedvenc könyv? - Gyönyörű Sorscsapás
7. Mióta blogolsz? - 1 éve 1 hónapja és 11 napja:D
8. Hány blogod van? - 2:)
9. Hányat olvasol? - 8:D
10. Ki a legjobb barátod/barátnőd? - Beby, Nelli, Antó, Zsüli, Ancsi stb.
11. Hiszel a fiú- lány barátságban? - Nem, ha egy fiú és egy lány barátok ott biztos több is lesz:)

Kérdéseim:

1.Miért kezdtél blogot írni?
2.Kedvenc képed?
3.Mottód?
4.Gondoltad valaha is hogy blogot fogsz vezetni?
5.Directioner vagy?
6.Kedvenc modelled?
7.Ha a földet megtámadnák a zombik de neked lenne egy kapszulád amibe 3 ember férne bele, kik lennének azok?
8.Írásos emlék vagy fényképes?
9.Szerelem vagy barátság?
10.Olvastál már olyan könyvet amit nem kellett volna?
11.Répa vagy tök?:D

Akiknek küldöm:

Nelli [1] [2] [3]