2013. június 24., hétfő

9. rész

Bocsánat drágáim, hogy ennyit késtem de megkezdődött a  nyár és hát elég sok dolgom volt, remélem azért nem haragszotok! Ezt a részt kicsit próbáltam hosszabbra de hát nem jött össze :D azért remélem tetszeni fog, és ha tetszik jól esne pár vissza jelzés! 

*Niall szemszöge*

Egész úton fél szemmel őt néztem. Szőke haja kicsit hullámokban lógót a válláraira. Kék szemei nyugodtságot és fájdalmat sugárzott akárhányszor pillantásunk össze ért. Még mindig nagy fájdalmai lehettek mivel kezeivel oldalát szorongatta és nem is öltözött ki csak melegítőben volt. Nyugtatás képen ujjaim az övéire csúsztattam. 
-Nem sokkára ott vagyunk! - nyugtattam mély hangommal, majd megszorítottam ujjait és végig simítottam az arcát. Úgy láttam ez kicsit megnyugtatja és ellazul.

*Summer szemszöge*

Egy 5 csillagos szállodánál álltunk meg. Több londiner is ugrott, hogy csomagjainkat becipelje, helyettünk. Niall is felkészült, mert egy jókora bőröndje volt, tele cuccokkal.
Egy rettentő nagy lakosztályba mentünk, ahol még pezsgőfürdő is volt a szoba közepén. A londinerek lepakolták a cuccokat és elmentek a dolgukra. Benyitottam az ajtók mögé, de akárhogy kerestem is, nem találtam egynél több ágyat. Azt hiszem Niallnek is leeshetett a dolog, mert nevetve válaszolt ki nem mondott kérdésemre.
- Igen, csak egy ágy van, velem alszol! - majd átkarolt hátulról és fejét vállamra hajtotta.. Óvatosan megfordultam a karjaiba és szorosan átöleltem. 
-Hát legyen. -egyeztem bele nagy nehezen. - Csak azt nem értem miért nem mentünk hozzátok. - néztem rá értetlenül

- Így…. Romantikusabb - jött a válasz, majd kicsit közelebb hajolt hozzám és felnézett a szemeimbe. Egy darabig még tartottunk a szem kontaktust de már meguntam Niall “tétlenkedését" és közelebb hajolva ajkaim rányomtam a szájára. Puha. lágy és édes csókban fonódtunk össze, most békültünk ki de már meg volt a második csókunk azóta hogy érdeklődni kezdtünk egymás iránt. Éreztem hogy ő gyorsabb tempót akar a közöttünk lévő kapcsolatnál, de nekem jól esett ez a lassú, nyámmogós, szerelmes iram.  
-Szóval már teljesen megbocsájtottál nekem? - kulcsoltam össze ujjainkat amire mosolyogva nézte le. Szemeim Niallre emeltem és ajkaimba haraptam félve a választól.
-Teljesen, szerelmem! - jelentette ki büszkén és szorosan magához ölelt.
-Lemegyünk vacsorázni? - kérdeztem meg de tudtam Niall biztos igent mond rá mert a mai nap nem egyszer hallottam megkordulni a gyomrát.
-Persze! - mondta teljesen egyértelműen majd elengedte a kezem hogy feltudja venni a pulcsiját, mikor felvette a kezem felé nyúlt és ujjaink össze fonódtak. Megfogta a szoba kulcsot, bezárta az ajtót és lesétáltunk az étterembe.

Az idő elég gyorsan repül ha azzal van akivel boldog és már észre se vettük hogy elég későre jár főleg úgy hogy bepusztítottunk egy üveg pezsgőt meg 4 pohár koktélt. Mind a ketten elég rendesen kiütöttük magunkat. Azért én még mindig józanabb voltam mint ő de ég se tudtam ésszerűen gondolkozni. Gondolataim szerint leégettük egymást, de elég rendesen. Egymás ölébe ültünk és mindent csináltunk csak nem vacsoráztunk. Niall állandóan a pólómat húzogatta és nem egyszer villantottam. Én pedig állandóan valami kínosat kiabáltam róla. Szóval egyikünk se volt jobb.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése