2013. július 16., kedd

10. rész




Sziasztok, elég sok késés után meghoztam az új részt:) Bebynek köszönök mindent:)


Röhögve távoztunk fel a szobánkba mikor a pincérek nem bírták elviselni viselkedésünket. Egymásba dőlve, karolva jutottunk el a szobánkig. Niall a kulccsal babrált egy darabig. Míg én vártam rá leültem a földre, telefonommal a kezembe. Teljesen végig mértem az arcát, gyönyörű kék szemeim még részegen is tudtak  csillogni, szőkére festett hajzata kócosan libegett ide-oda a fején. Nyakán az erek teljesen kidagadtak ahogy az ajtóval “verekedett" a bejutásért. Felálltam, hogy segítsek neki, bár tudtam nem vagyok éppen beszámítható állapotban, na de ő még engem is felülmúlt. Rátettem kezére az enyémet, majd elfordítottam a kulcsot. Szinte beestünk az ajtón, szó szerint. Niall rám feküdt, de arcán nem látszott, hogy túlságosan sajnálná. Kezeivel az oldalam mellett támaszkodott meg, majd hirtelen lehajolt és szájon csókolt. Átbújtam az egyik karja mellett és elgurultam alóla, nagy nehezen feltápászkodtam.Neki még nem igazán esett le, hogy nekem ez a tempó túl gyors, így újra rám támaszkodott. Lehet hogy most a legtöbben kihasználták volna, hogy Niall ilyen állapotban van, de én sosem voltam az a bizonyos mindenki. Igaz, hogy már jó pár éve ismertem, de nekem még időre volt szükségem és ha erre nem jön rá saját maga, hát akkor majd megmondom neki- döntöttem el, majd még adtam neki egy “utolsó esélyt". 
Niallnek egyre jobban tetszett az a dolog hogy csak ketten vagyunk a lakosztályba és ráadásul részegen. Igaz megengedtem neki hogy fogdozon, de még így is zavarba jöttem tőle. Miközben teát főztem kezei teljesen végig tapogatták vékony testemet. Már lassan nagyon kezdett zavarni hogy miközben a forró vizet készítettem ő egyre erősebben tolt a pultnak.
-Niall ne nyomj bele a pultba! - toltam hátra a csípőmet hogy arrébb tudjak lépni. Sajnos nem tágított és még mindig erősen tartotta kezeit a derekamon. Tudtam hogy mit akar..
Nagyot sóhajtottam közben pedig erősen eltoltam magamtól.
-Elmegyek fürödni! - suttogtam alig hallhatóan miközben levettem a felforralt vizet a gáztűzhelyről. 
-Megyek veled! - jelentette ki komolynak tűnő arccal de láttam olyan részeg hogy még egy helyben se tud megmaradni. Mikor eljutott agyamig a mondat jelentése, nagyot nyeltem. Vá- várjunk csak. Ő akar velem fürdeni? Fürdeni? Ami azt jelenti hogy mind ketten meztelenek vagyunk és, és egy kádban ülünk. Izgatott a gondolat hogy nézhetett ki ruha nélkül, de én nem akartam hogy engem lásson ruha nélkül. Féltem hogy csalódna a kinézetembe.
-Nem Niall, nem hiszem hogy jó ötlet lenne! Nem vagyok a barátnőd hogy együtt fürödjünk! - lépdeltem hátra felé ahogy egyre jobban közeledett felém. Hátam a falnak ütközött ő pedig szorosan közel állt hozzám
- Akkor hivatalosan is megkérlek, hogy légy a barátnőm…- jött szinte az teljesen belém, annyira hogy még a lélegzetét is éreztem az arcomon. Nagyot néztem a kijelentésén, szinte kikerekedtek a szemeim. Lassan bólintottam, mert nem igazán tudtam volna bármilyen hangot is kiadni. A szájára mosoly ült ki, ami engem is boldogsággal töltött el. Kezei a derekamra siklottak, majd elkezdtek simogatni. Az enyémeket az övére csúsztattam, majd finoman elvettem onnan őket és magammal húztam a fürdőbe. Így már mindegy volt, úgyis a barátom lett….
Annyira ideges voltam és nem tudtam kezelni a helyzetet hogy minden ajtót kinyitottam csak a fürdőt nem találtam el. Hátam mögül hallottam hogy Niall nevet az én kétségbeesett akciómon. Majd átvette az irányítást és szószerint becipelt azaz ajtó mögé amit még nem nyitottam ki. Oda lépett a kádhoz és megengedte a vízet. Aztán tele öntözte külön féle illatos olajokkal, fürdő habokkal. Egyre közelebb jött hozzám míg megint nem előttem állt. Teljes testével fölém tornyusult. Meleg kezeit megint a csípőmre tette, teljesen befedte vele a bőröm.
Ujjai szépen és lassan bejárták a felsőm szegélyét, majd rakoncátlanul húzogatni kezdték. Hozzá-hozzá értek a hasamhoz is, ezért akaratom ellenére is kuncogni kezdtem. Kék szemeivel az enyéimbe nézett, mire láttam az íriszeiben a vágyat és azt, hogy már nincs annyira az alkohol hatása alatt. Szép lassan kezdett kitisztulni nekem is az agyam, bár én közel sem voltam annyira berúgva, mint ő. Nem vacakolt tovább, egyszer csak letépte rólam a pólót. Hirtelen magam elé kaptam a kezemet, mert még nem látott egy férfi sem meztelenül. Ez a helyzet leginkább azért volt furcsa, mert nem rég Niall-re barátként tekintettem, vagyis próbáltam, most pedig a pasimnak nevezhetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése